«Χρυσό» το Μάρκετινγκ του Ολυμπιακού
2015-07-09 22:13
Οι Πειραιώτες κατέκτησαν την 1η θέση στα Marketing Awards της Ευρωλίγκας για τη δημιουργία και τη λειτουργία του επίσημου καναλιού τους στο youtube.

Ο επαγγελματικός αθλητισμός και ειδικότερα το σύγχρονο μπάσκετ επιβάλλουν στις ομάδες πέραν της δημιουργίας ανταγωνιστικών συνόλων και την παράλληλη προσπάθεια στον τομέα του marketing. Υπό αυτήν την έννοια η ΚΑΕ Ολυμπιακός μπορεί να θεωρηθεί ότι κέρδισε έναν πανευρωπαϊκό τίτλο.
Στο περιθώριο της σημερινής κλήρωσης στη Βαρκελώνη για τους ομίλους της Ευρωλίγκας, οι «ερυθρόλευκοι» κατέκτησαν την πρώτη θέση στα Marketing Awards της Ευρωλίγκας για τη δημιουργία και τη λειτουργία του επίσημου καναλιού της ομάδας στο youtube.
Το σχετικό βραβείο παρέλαβε από τον Ζόρντι Μπερτομέου ο εμπορικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης. Παράλληλα, έγιναν οι βραβεύσεις του Πάμπλο Λάσο ως «προπονητή της χρονιάς» και του Μάρκο Μπάλντι ως «παράγοντα της χρονιάς».
Ο Εμπορικός Διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, φιλοξενήθηκε στον Sport24 Radio 103,3 και τόνισε επί του θέματος πως: «Είναι ένα βραβείο που απονέμει η Ευρωλίγκα στα τρία καλύτερα προγράμματα μάρκετινγκ της σεζόν και είναι ανάμεσα στις ομάδες που αγωνίζεται τόσο στη Euroleague όσο και το Eurocup. Φέτος παρουσιάσαμε το κανάλι στο youtube.
Είναι το νούμερο ένα κανάλι στην Ευρώπη από ομάδες μπάσκετ. Έχουμε περίπου 45.000 συνδρομητές. Είναι η τέταρτη χρονιά που βραβευόμαστε και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό. Θεωρώ ότι μετά από χρόνια έχουμε φτάσει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο και κάνουμε δικές μας παραγωγές. Η συνδετικότητα μαζί με τα υπόλοιπα social media δίνουν μια μεγάλη δυναμική στο κανάλι μας».
Για το ενδεχόμενο κάποια στιγμή να προβληθούν ζωντανά αγώνες του Ολυμπιακού από το επίσημο κανάλι του στο youtube: «Για την ώρα δεν μπορούμε να δείξουμε live αγώνες καθώς τα τηλεοπτικά δικαιώματα έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικά κανάλια. Σε συνεννόηση με τον OTE σχεδιάζουμε κάποια πράγματα για το μέλλον. Στην Ευρωλίγκα γνωρίζουν την απήχηση που έχουν στο κοινό τα κανάλια που διαθέτουν οι ομάδες κι εμείς είμαστε σε επαφή με τους παρόχους για να συνεχίσουμε σε αυτό το υψηλό επίπεδο».
HTML Comment Box is loading comments...